Ortaokul > Ölçme Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme prosedürümüz kapsamında, ulusal mevzuata uygun şekil­de ölçme ve değerlendirme çalışmaları yürütülür.
Okul içinde uygulanan izleme testleri, akıllı soru bankasından oluşturulan özel testler, süreç değerlendirme uygulamaları, MEB mevzuatı dahilinde uygulanan yazılılar, Türkiye geneli deneme sınavları ve öğrenci ürünleri, sene başında tüm okul toplumu ile paylaşılan takvim dahilinde uygulanır.
Ölçme değerlendirme uygulamalarının sonuçları, düzenli olarak yönetici, öğretmen, öğrenci ve velilerle paylaşılır.
İhtiyaç duyan tüm öğrencilere ek öğrenme fırsatları sunulur.
De­ğerlendirmelerde öğrencilerimiz de kendi öğrenmelerinin sorumluluğunu alır. Böylece öz farkındalık, öz değerlendirme ve öz denetim becerileri gelişmiş bireyler olarak yetişmelerine katkı sağlanır.
Ölçme Değerlendirme uygulamalarındaki amacımız öğrencilerimizin;
●    Var olan potansiyelinin belirle­nip geliştirilmesine olanak sağlamak.
●    Gelişimi ve öğrenmeleriyle ilgili bilgi topla­mak ve sunmak.
●    Bireysel farklılıklarını göz önünde bulun­durarak ölçme değerlendirme yöntemleri oluşturmak.
●    Kendilerini ve akranlarını değerlendirme­lerine, paylaşımda bulunmalarına fırsat vermek.
●    Güçlü ve zayıf yönlerini belirleyerek, öğretmen ve veli işbirliğiyle sürece nasıl katkı sağla­yacağını planlamak.
●    Bildiklerini yansıtma, becerilerini sergileme fırsatı sunmak.
●    Beceri temelli soru çözme deneyimlerini artırarak Liselere Giriş Sınavında hedeflerine ulaşmalarına katkı sağlamak.